Första målet!!!

I lördags hade jag en fullspäckad dag! Den började med jobb på hemtjänsten 6.45-11.45, fort hem äta lite lunch och sen iväg med Ebba på innebandymatcher. Första matchen spelades mot skellefteå ibs och Ebba gjorde sitt allra första mål i en match!!! Snacka om att hon var stolt. Tyvärr så förlorade dom med 8-3 men som Ebba sa, hade hon inte gjort mål så hade det bara fått 2 mål mot andra lagets 8=) Andra matchen spelades mot Kaif -01 och rönnskär förlorade med 17-0 men dom kämpade på och var så duktiga ändå! Efter sista matchen var det bara att springa till bilen och åka hem där middagen väntade på bordet, sen hopp in i duschen, klä på sig, kamma håret, sminka sig och sen iväg på nästa jobb, extrabaren på rinkside. Och jag kan säga att vi hade det vi gjorde, mycket folk och mycket öl gick det åt=)

Söndag städade jag Ebba och mamma Ebbas rum så hon skulle få ta in sitt nya sminkbord som jag har fyndat åt henne. Det är superfint (bild kommer senare)! Eftermiddag/kväll spenderades på hemtjänsten!

Måndag blev en full dag det också, jobb hemtjänsten till 11.45 sen hämta Colin och åka till fam Lindström/Lundström för lunch... Gott! och mys med lilla Ziggy! kvart över två körde jag tillbaka Colin på dagis och sen iväg på jobb i stan(ett handikappboende). När jag slutade där kl 20 var jag fruktansvärt trött, tur jag var ledig i tisdags=) 

Tisdag hade jag och Colin en städ och mysdag. På kvällen var jag på yoga, riktigt skönt!

Igår efter jobbet, slutade 16, följde en jobbarkompis med hem för att klippa jag och Ebba, så nu är topparna våra fina och fräscha=)

Idag har jag också varit ledig, när jag hade skickat Ebba till skolan gick jag och Colin upp och hämtade ner våra täcken för att sedan lägga oss i soffan och mysa och se narnia, börjar vara lite less på den nu, han vill se den hela tiden, tur iaf att han varvar ettan och tvåan=) men jag blundade mest så det gjorde inte så mycket idag=)
Efter vilan bakade vi en kladdkaka, sen åt vi lunch och väntade hem Ebba. efter att Ebba kommit hem kom Linneá, Hilda och Ella på besök=) Colin blev störtkär i Ella direkt, snacka om kärlek vid första ögonkastet!
Sen bjöd vi på fika och tjattrade på i vanlig ordning. Det var riktigt mysig att träffa dom, blir inte så ofta som man skulle vilja!
Efter middagen åkte jag, David och Colin till Fam. Lindström/Lundström för bebismys och ännu mer gofika=) Ebba var på junis. Hon blev ganska sur när hon fick veta att vi träffat Ziggy idag också! Men man kan ju inte vara med på allt...

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Inte hunnit svarat dig, haft en hektisk vecka och helg med scrapeventet. Men tack för kommentaren kring mina kort. Gillar det här med att "klippa och klistra" :)



Angående dopkort, så kan jag nog fixa det, bara du berättar vad du skulle vilja ha. Antingen maila mig eller så till min mamma, hörde ni jobbar ihop.



/Milla

2011-02-07 @ 20:25:55
URL: http://milla80sblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0