Till Therese!

I måndags bokade vi äntligen resan till Thailand, vi åker från luleå den 2 dec och kommer hem den 17 dec. Vi kommer att bo på ett hotell som heter Andaman cannacia resort & spa... det blir så hääärligt!
Samma dag skötte vi även Penny en stund, Ebba var med kompis och Penny och Colin lekte på så himla bra... bråkade nästan ingenting, satt mest i soffan och myste.


Busungarna!



Tisdag var jag och barnen bjudna på våffellunch hos Robin, Sofia och Penny. Smarrigt värre!

Igår (onsdag) hämtade jag och Ebba mamma på flygplatsen 19.05! Sen åkte vi hem till henne där Robin, Sofia, Penny, David och Colin väntade med köttbullar, potatis, brunsås och ananaspaj till efterrätt! Sofia hade stått för matlagningen och det var sååå Gott!!!
Mamma delade ut lite presenter som hon hade köpt och vi tittade på lite kort.

Idag har jag och barnen varit med mamma, Robin och Penny och dansat ut julen på Rotan, Ebba har följt mamma varje år sen 2005 men det var första året som jag följde med, riktigt trevligt!

Nu hoppas jag att du är nöjd Therese...=) Då kan du ju kommentera också!

Tjing 


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu är jag nöjd för denna gång väntar med spänning på morgondagens inlägg ;)

2011-01-06 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0