Grattis Robin, Sofia och Penny (lite i efterskott)

Jag har äntligen blivit faster igen, till en underbar liten Ziggy!
Min Dag! (typ förlossningsberättelse fast utan själva förlossningen)
Sofia ringde mig 7.30 tisdag den 18/1 (jag var på jobbet) och sa att nu var det dags... jag hade tagit på mig att jobba extra den dagen också, hade schema till 12 men skulle jobba till 16. Så på fikarasten var det bara att ringa runt och kolla om någon kunde komma in och jobba för mig mellan 12-16. Tillslut fick jag tag i en räddande ängel=) Direkt när jag slutat kl 12 åkte jag och hämtade Penny hos sin momme, Colin på dagis och Ebba på skolan. Sen åkte vi hem och fikade, busade och väntade...=) Jag gick som på nålar hela tiden och så fort det ringde gick pulsen upp, tillslut kom samtalet vi väntat på, en liten kille hade kikat ut! Strax efter 15 satte jag in alla barnen i bilen och åkte upp till stan, lämnade Colin på alimak med David och jag och brudarna gick på stan och handlade till "lillebror". Det blev middag på stan också, sen vidare upp till BB där vi äntligen fick träffa den lilla prinsen. Han är bara för underbar!

Fika i väntans tider...



ZIGGY!


Penny, Robin och Ziggy


Stolt storkusin och söt lillkusin!



Dagen efter kom dom hem, så då var jag och barnen dit och
hälsade dom välkomna hem med smörgåstårta!

Colin fick äntligen träffa sin lillebrorkusin (det är vad han kallar Ziggy)


De galna kusinerna!


Sötisen!


Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0