Vad ska man skriva om...

Snacka om att det står helt stilla...

Jag kan väl börja med att säga: Kom ut nu lilla bebis, vi väntar och längtar efter dig!!!

Sen kan jag ju även berätta att jag har fått ett vik på hemtjänsten i skelleftehamn t.o.m den 23:e jan, hoppas på en fortsättning efter det också. Även om jag bara får vecka för vecka så är det då bättre än dag för dag.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder, för det är väl alltid uppskattat... eller??


Tokungarna, Penny och Colin!






Visst är dom bara för söta våra småtroll (jag är inte alls partisk, du då Sofia?)!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe... nää du Emmelie dom är helt underbara våra bustroll, och jag hoppas det fjärde bustrollet kommer ut snart också... får väll se om jag ringer inatt eller :) Kramar!

2011-01-12 @ 22:08:37
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0