det var ett tag sen sist...

I veckan som var har jag provat och beställt brudklänningen, längtar som tusan nu=) David och Colins kläder är också klara förutom skor till David men det får han fixa själv.

Idag har det varit en hektisk men väldigt trevlig dag, klev upp vid halv nio och gjorde 6 st tårtor till min gudson/brorson Ziggys dop. Dom blev både fina och goda, tyckte iaf jag=)
När tårtorna var klara var det bara att hoppa i duschen och fixa till sig lite, sen iväg till dopet. Ziggy var jättesnäll hela tiden trots att han var lite sjuk och hade sovit dåligt natten till idag. Jag läste evangeliet om Jesus och barnen, jag var sjukt nervös men det gick ändå. Efteråt bjöds det på gott fika och trevligt sällskap. Vid halv fyra fyra tackade vi för oss och begav oss hemåt, men först ett stopp på ica för att handla mat till våra middagsgäster=)
Vid femtiden kom Peder,Emma, Meja och Claes, vi grillade hamburgare...mmm! Och vi satt ute och åt, var ju så härligt väder.
Nu sover barnen... och jag, David och Claes ska se en film!

Förövrigt så slutade Colin med blöja i tisdags även på natten, men idag just innan vi skulle på dopet skulle han ha blöja igen... när vi kom hem fick vi ta av den igen och nu sover han utan i natt. Jag är så stolt över honom, det har bara hänt en liten olycka på 4 nätter. Jag hade räknat med sjöslag varje natt.

Tyvärr kan jag inte bjuda på nån bild från dopet, men jag får bjuda på lite annat smått och gott!

Gladskiten Meja!


Koncentrerad Colin målar ägg...


Och Ebba med


Söt påskgubbe och påskkärring


Ebbas fina ägg!


Vi har ju också haft turen att få ha Ziggy över natten, det var sååå mysigt!

Dom stora barnen beundrar lilla Molly!



Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: emma

men äääntligen händer det nånting här!! ;)

2011-05-09 @ 21:24:20
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0